HUPwnie awards

2009.08.02. 10:22

Trey és Hunger vitája a Pwnie-díj győzteseiről odáig fajult, hogy akár megalakulhatna a HUP saját pwnie-díja is, amelybe aztán végre igazságosan lehetne jelölni az infolámerkedések csúcsait. Trey szerint már csak egy jó név kéne, amelyre szerintem adja magát a HUPwnie.

Össze is raktam gyorsan egy logót, vigyázat, pun intended!

És persze igazságtalan lenne, ha nem emlékeznénk meg az idei verseny győzteséről...

suckit: hupwnie

suckit: hupwnielinux

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suckit.blog.hu/api/trackback/id/tr681282668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hunger 2009.08.02. 23:09:02

Hehe, nem rossz logo, de szerintem trey ezt nem vállalná be... :P

blackshepherd · http://suckit.blog.hu 2009.08.03. 06:54:54

@Hunger: Pedig van benne fantázia, Csintao bácsi helyett minden évben az aktuálisan legtöbb helyezést elért projekt vezetője lehetne AZ ARC, aki megfürdik a szivárványesőben, izé, akarom mondani a dicsőségben.
Hol van ehhez a pwnie díj egyszerű pónija? ;)

Nem tudom egyébként a BSD-jellegű kokárdát észrevetted-e. (piros, két szarvval)

Hunger 2009.08.03. 08:15:11

@blackshepherd: FreeBSD-jellegű (csak ők használják a piros, két szarvú gömböt :), de észrevettem, csak gondoltam a véletlen műve. :)

blackshepherd · http://suckit.blog.hu 2009.08.03. 09:42:23

@Hunger: Abszolút véletlen, legalábbis az én részemről. Kínai (?) testvérünk nevében (aki festette eme nagyszerű alkotást) sajnos nem tudok nyilatkozni. Lehet, hogy titokban BSD-fan. Vagy Kylin-felhasználó. ;)
süti beállítások módosítása