suck IT - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://suckit.blog.hu/2009/10/29/2010_az_ipv6_eve_lesz/full_commentlist/1#c15051975
Válasz erre: 2010 az IPv6 éve lesz
2011-11-26T11:32:47+01:00
2011-11-26T11:32:47+01:00
charlie
http://blog.hu/user/66758
Már lassan 2012 van, és még mindig nem jött ez az ipv6 éve. Ez is olyan lesz mint a linux éve?<br /><br />
Viszont az a sixxs.net-es ipv6 lista nem igazán fedi a valóságot, olyanra is azt írja, hogy nincs használatban, ami használva van.<br /><br />
Engem az érdekelne igazán, hogy a UPC miért hallgat mélyen az ipv6-ról az előfizetők felé. Se teszt nincsen, semmi, nem is tudják mikor lesz, stb.
https://suckit.blog.hu/2009/10/12/linux_mysql_milyen_fajlrendszeren/full_commentlist/1#c14853223
Válasz erre: Linux+MySQL: milyen fájlrendszeren?
2011-11-03T23:16:43+01:00
2011-11-03T23:16:43+01:00
v.l
http://blog.hu/user/40437
<a href="http://suckit.blog.hu/2009/10/12/linux_mysql_milyen_fajlrendszeren?fullcommentlist=1#c8812603" class="reply_nick_240559" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8812603 );">@TF112</a>: A barrier annak a megvalósítása, hogy a fájlrendszer garantálni tudja, hogy az A és a B írás közül a B nem történik meg, amíg az A nincs a diszken (tehát egy crash esetén nem fordulhat elő, hogy a B kikerült a diszkre, de az A írás elveszett).<br />
A megoldás pofonegyszerű: az A és a B írás közötti tartunk egy mesterséges szünetet (ez lesz a barrier), azt mondjuk az oprendszernek, hogy akkor kezdhet neki a barrier utáni írásoknak, amikor a barrier előtti összes írás már diszkre került. Ez kell minden journalling fájlrendszer, és minden log-based adatbáziskezelő rendes működéséhez.<br />
A barrier-re egyáltalán nincs szükség, ha az írásokat nem puffereljük, azaz ha az oprendszer akkor jelzi csak az írás elkészültét, ha az valóban a diszken van (write-through üzemmód). De ez meg baromi lassú tud lenni.
https://suckit.blog.hu/2009/10/12/linux_mysql_milyen_fajlrendszeren/full_commentlist/1#c14753338
Válasz erre: Linux+MySQL: milyen fájlrendszeren?
2011-10-21T17:19:23+02:00
2011-10-21T17:19:23+02:00
Scythe
http://blog.hu/user/73239
<a href="http://suckit.blog.hu/2009/10/12/linux_mysql_milyen_fajlrendszeren?fullcommentlist=1#c8812603" class="reply_nick_240559" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8812603 );">@TF112</a>: Mivel ext3 is naplózó fájlrenszert ezért a barrier-el a naplózást lehet ki/be kapcsolni. Nélküle kb. ext2 szintjén van.
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c14006878
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-07-18T09:41:38+02:00
2011-07-18T09:41:38+02:00
fidesz = házmesterek pártja
http://blog.hu/user/532526
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert?fullcommentlist=1#c14006686" class="reply_nick_154953" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14006686 );">@Koshinae</a>: szüleid mit szólnak, hogy így lejáratod őket? :D
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c14006686
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-07-18T09:21:51+02:00
2011-07-18T09:21:51+02:00
Koshinae
http://blog.hu/user/154953
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert?fullcommentlist=1#c13943462" class="reply_nick_532526" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13943462 );">@al kotmány aláiro álamfö</a>: <br /><br />
ha majd TE eléred, akkor beszélhetünk :)
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c13943462
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-07-08T13:13:02+02:00
2011-07-08T13:13:02+02:00
fidesz = házmesterek pártja
http://blog.hu/user/532526
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert?fullcommentlist=1#c13942290" class="reply_nick_154953" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13942290 );">@Koshinae</a>: okos vagy. Nem baj, mire eléred a tizenöt-tizenhat éves kort, addigra talán felfogod, hogy mire írtam.
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c13942290
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-07-08T11:23:48+02:00
2011-07-08T11:23:48+02:00
Koshinae
http://blog.hu/user/154953
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert?fullcommentlist=1#c13815606" class="reply_nick_532526" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13815606 );">@al kotmány aláiro álamfö</a>: <br /><br />
Február 22... ez aztán kurvára friss. Vagy te 2.2-es kernelt használsz meg KDE 2-t?<br />
Akkor bocs.
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c13815606
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-06-23T08:22:39+02:00
2011-06-23T08:22:39+02:00
fidesz = házmesterek pártja
http://blog.hu/user/532526
<a rel="nofollow" href="http://freshmeat.net/projects/imapsync/">freshmeat.net/projects/imapsync/</a><br /><br />
Itt van, szabadon letölthető. Hol itt a gond? Gyanítom, a fejlesztőnek teli lett a töke, hogy a saját lapja miatt baszogatják a magadfajta seggfejek.<br />
Ekkora öngólt, mint ez a poszt, már rég láttam. :DDD
https://suckit.blog.hu/2011/03/06/google_googol_million_monkeys/full_commentlist/1#c13650936
Válasz erre: Google: googol million monkeys
2011-06-02T21:41:58+02:00
2011-06-02T21:41:58+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/03/06/google_googol_million_monkeys?fullcommentlist=1#c13563062" class="reply_nick_386591" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13563062 );">@Gonosz Repülőmókus</a>: Ez alapján azt mondanám, hogy szimplán csak szar az algoritmus. :)
https://suckit.blog.hu/2011/03/06/google_googol_million_monkeys/full_commentlist/1#c13563062
Válasz erre: Google: googol million monkeys
2011-05-24T07:59:32+02:00
2011-05-24T07:59:32+02:00
Gonosz Repülőmókus
http://blog.hu/user/386591
Hali!<br />
Nézd meg ezt a három fotót a mapsról. Talán jobban árnyalja ezt az elképzelést. Még az autók rendszáma, sőt az egyiknek egy lámpája is ki van takarva :)<br /><a rel="nofollow" href="http://www.flickr.com/photos/63253741@N02/5753440579/in/photostream/">www.flickr.com/photos/63253741@N02/5753440579/in/photostream/</a>
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c13459708
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-05-12T06:47:26+02:00
2011-05-12T06:47:26+02:00
Koshinae
http://blog.hu/user/154953
én csak két perl kokeszt ismerek, viselkedés illeszkedése 100%...
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c13133419
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-04-06T10:19:12+02:00
2011-04-06T10:19:12+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert?fullcommentlist=1#c13130953" class="reply_nick_389857" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13130953 );">@zséroskenyér</a>: nem kaptam meg. esetleg most?
https://suckit.blog.hu/2011/04/05/perl_script_11_millio_forintert/full_commentlist/1#c13130953
Válasz erre: Perl script 11 millió forintért
2011-04-05T22:29:34+02:00
2011-04-05T22:29:34+02:00
zséroskenyér
http://blog.hu/user/389857
megkapod a mailt, ha ír vki a profilodban az üzenetre kattintva?
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c12912852
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2011-03-16T10:32:37+01:00
2011-03-16T10:32:37+01:00
TheKovCorp
http://blog.hu/user/530026
Ya, a VPN egy "f.o.s" egy 0,1 milló Forintos telótól már elvárná az ember, a villám vpn kapcsolódást
https://suckit.blog.hu/2011/01/19/ha_magannyugdijpenztarban_maradsz_jo_esellyel_sehonnan_sem_kapsz_majd_nyugdijat/full_commentlist/1#c12301322
Válasz erre: Mi lesz az utolsó 2000 magánnyugdíjpénztár-taggal?
2011-01-23T14:58:10+01:00
2011-01-23T14:58:10+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/01/19/ha_magannyugdijpenztarban_maradsz_jo_esellyel_sehonnan_sem_kapsz_majd_nyugdijat?fullcommentlist=1#c12285969" class="reply_nick_261327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12285969 );">@user137</a>: egy hosszútávú, visszavonhatatlan döntésre kényszerítenek egy olyan környezetben, ahol semmi sincs "megírva" a jövőre nézve. Mégis mi alapján lehetne mérlegelni, mint a törvények mai állapota, és a rendelkezésre álló statisztikai adatok?
https://suckit.blog.hu/2011/01/19/ha_magannyugdijpenztarban_maradsz_jo_esellyel_sehonnan_sem_kapsz_majd_nyugdijat/full_commentlist/1#c12285969
Válasz erre: Mi lesz az utolsó 2000 magánnyugdíjpénztár-taggal?
2011-01-21T22:12:25+01:00
2011-01-21T22:12:25+01:00
user137
http://blog.hu/user/261327
nem ismered a törvényt, de legalább levonsz 30+ éves következtetéseket a mostani pillanatképből... hát ez sokmindenre nem jó.<br /><br />
a jelenlegi nyugdíjtörvényünk 1997-től 2012 dec 31-ig hatályos, úgyhogy még az állami nyugdíj sincs szabályozva, nyilván az mnyp állapotok sem maradnak így 30 évig.
https://suckit.blog.hu/2011/01/05/itt_a_legujabb_intel_szerver_cpu_generacio_a_neon/full_commentlist/1#c12236751
Válasz erre: Itt a legújabb Intel szerver CPU-generáció, a Neon!
2011-01-19T10:08:34+01:00
2011-01-19T10:08:34+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/01/05/itt_a_legujabb_intel_szerver_cpu_generacio_a_neon?fullcommentlist=1#c12232019" class="reply_nick_58308" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12232019 );">@S1lver</a>: vazz, azt észre sem vettem. 2010-es műanyag szaloncukor jár azon olvasóknak, akik további vicces részleteket fedeznek fel. :)
https://suckit.blog.hu/2011/01/05/itt_a_legujabb_intel_szerver_cpu_generacio_a_neon/full_commentlist/1#c12232019
Válasz erre: Itt a legújabb Intel szerver CPU-generáció, a Neon!
2011-01-18T19:50:41+01:00
2011-01-18T19:50:41+01:00
S1lver
http://blog.hu/user/58308
Te, es az allvanyos mi a joisten akar lenni? Rack mountable? :)
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c12221889
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2011-01-18T07:53:35+01:00
2011-01-18T07:53:35+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c12214935" class="reply_nick_156320" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12214935 );">@bagoj ur</a>: a kérdés az, hogy mennyivel nehezebb olyan kártevőt összehozni, amely képes működni kizáró vagy esetben is. A válasz pedig az, hogy nem sokkal, tehát a jelenség számomra egyenértékű a security by obscurityval. :)
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c12214935
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2011-01-17T15:09:20+01:00
2011-01-17T15:09:20+01:00
bagoj ur
http://blog.hu/user/156320
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c12210057" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12210057 );">@blackshepherd</a>: Ez ugye nyilván csak kötekedés, amit írsz. :-) Amikor a főnökök kötetlen munkaidőben, otthonról dolgoznak, az érzékeny adat és az internet simán megfér egy mondatban, márpedig nem hiszem hogy ez az eset csak a mi kis cégünknél (>4000 fő) fordulna elő. Különben Android sux, nyilván. :-)
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c12210057
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2011-01-17T07:43:47+01:00
2011-01-17T07:43:47+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c12144920" class="reply_nick_156320" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12144920 );">@bagoj ur</a>: érzékeny adat, és internet egy mondatban, hmm. :)<br />
Ilyen kontextusban sok esetben mindegy, hogy split tunnel, vagy XOR a két kapcsolat, okozható kár tekintetében gyakorlatilag megegyezik a kettő.
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c12144920
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2011-01-11T10:56:13+01:00
2011-01-11T10:56:13+01:00
bagoj ur
http://blog.hu/user/156320
"fent tud lenni a VPN-ben, és az interneten is külön VPN szoftver nélkül"<br /><br />
Nemtom milyen cégnél dolgozol, lehet nálatok nem kell annyi érzékeny ügyféladatot védeni de pl. nálunk a split tunneling elképzelhetetlen még PC-vel is, nemhogy telefonnal.
https://suckit.blog.hu/2011/01/05/itt_a_legujabb_intel_szerver_cpu_generacio_a_neon/full_commentlist/1#c12102919
Válasz erre: Itt a legújabb Intel szerver CPU-generáció, a Neon!
2011-01-07T07:35:26+01:00
2011-01-07T07:35:26+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2011/01/05/itt_a_legujabb_intel_szerver_cpu_generacio_a_neon?fullcommentlist=1#c12093845" class="reply_nick_543893" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12093845 );">@c4nn1b4l</a>: a HP már csak ilyen vicctarisznya:<br /><a rel="nofollow" href="http://suckit.blog.hu/2009/06/12/az_iparag_elso_hatmagos_szerverprocesszora">suckit.blog.hu/2009/06/12/az_iparag_elso_hatmagos_szerverprocesszora</a>
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c12101209
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2011-01-06T21:54:53+01:00
2011-01-06T21:54:53+01:00
zséroskenyér
http://blog.hu/user/389857
ez a négysoros bevezető kurva nagy szöveg :)
https://suckit.blog.hu/2011/01/05/itt_a_legujabb_intel_szerver_cpu_generacio_a_neon/full_commentlist/1#c12093845
Válasz erre: Itt a legújabb Intel szerver CPU-generáció, a Neon!
2011-01-06T12:20:37+01:00
2011-01-06T12:20:37+01:00
c4nn1b4l
http://blog.hu/user/543893
gáz.
https://suckit.blog.hu/2010/12/30/trim_support_ufs_hez/full_commentlist/1#c12045146
Válasz erre: TRIM support UFS-hez
2011-01-02T17:26:16+01:00
2011-01-02T17:26:16+01:00
mico__
http://blog.hu/user/525137
Mondjuk gyakorlati szempontból az ATA TRIM irreleváns egy storage-nál, de ha ezt tudni fogják a fájlrendszerek, akkor kis munkával SCSI-n is tudhatják, majd ha szabványosodik. (pl. Windows-ban erősen implementálva van a rétegekben, de csak bizonyos ismert eszközökre megy ki végül a TRIM command) Azt is írják, hogy az ATA TRIM security és adatbiztonság szempontból sem megfelelő, mert "nem definiált", mi történik, ha egy trimmelt részt readelsz (bár ha megvalósításra kerül a sor vmi shared környezetben ott tuti konstans 0-át fog visszaadni vagy ilyesmi)
https://suckit.blog.hu/2010/12/30/trim_support_ufs_hez/full_commentlist/1#c12038260
Válasz erre: TRIM support UFS-hez
2011-01-01T19:24:28+01:00
2011-01-01T19:24:28+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/12/30/trim_support_ufs_hez?fullcommentlist=1#c12036835" class="reply_nick_525137" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12036835 );">@mico__</a>: gy kicsit gondolkoznom kellett azon, hogy miért is írtad ezt, de aztán leesett, az utolsó mondatra válaszoltál. Azt viszont én úgy értettem, hogy SSD-től függ, hogy sebességbeli haszna van-e a TRIM használatának, több helyen olvastam, hogy a blokkokat egyesével TRIM-melve brutális lassulást produkált az eszköz, anélkül pedig sokkal elviselhetőbb volt a sebessége.<br />
De köszönöm a kiegészítést, valóban nem csak SSD-nél hasznos az, ha a storage legalább 0-1 állapotot tud az adott blokkhoz.
https://suckit.blog.hu/2010/12/30/trim_support_ufs_hez/full_commentlist/1#c12036835
Válasz erre: TRIM support UFS-hez
2011-01-01T16:00:51+01:00
2011-01-01T16:00:51+01:00
mico__
http://blog.hu/user/525137
SSD, meg minden olyan cucc, ami tud thin provisioning, tiered allocation stb dolgokat, virtualizáció vagy storage hardver. Előbb-utóbb talán mind.
https://suckit.blog.hu/2010/12/28/freebsd_is_broken/full_commentlist/1#c12024750
Válasz erre: FreeBSD is broken
2010-12-30T19:11:16+01:00
2010-12-30T19:11:16+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/12/28/freebsd_is_broken?fullcommentlist=1#c12020150" class="reply_nick_345340" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12020150 );">@zomg</a>: nem tudom, ennél jobban nem néztem utána. Tény, hogy a FreeBSD sem tökéletes, de Linuxon nekem is a GyP jut eszembe...
https://suckit.blog.hu/2010/12/28/freebsd_is_broken/full_commentlist/1#c12020150
Válasz erre: FreeBSD is broken
2010-12-30T12:15:29+01:00
2010-12-30T12:15:29+01:00
zomg
http://blog.hu/user/345340
kerdes az hogy mit ertenek ez alatt. nem ugy mukodik mint a linux akkor nyilvan borken mert a freebsdt nem fogyatekosok fejlesztik. egyebkent ha ennyire broken akkor nem kell ra fejleszteni :)
https://suckit.blog.hu/2010/12/15/wtf_fbi_backdoor_az_openbsd_crypto_frameworkben/full_commentlist/1#c11899559
Válasz erre: WTF, FBI-backdoor az OpenBSD crypto frameworkben?!
2010-12-15T15:47:16+01:00
2010-12-15T15:47:16+01:00
Koshinae
http://blog.hu/user/154953
fricska, leginkabb Theo-nak
https://suckit.blog.hu/2010/12/15/wtf_fbi_backdoor_az_openbsd_crypto_frameworkben/full_commentlist/1#c11894305
Válasz erre: WTF, FBI-backdoor az OpenBSD crypto frameworkben?!
2010-12-15T08:44:05+01:00
2010-12-15T08:44:05+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/12/15/wtf_fbi_backdoor_az_openbsd_crypto_frameworkben?fullcommentlist=1#c11893504" class="reply_nick_209930" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11893504 );">@P1ngW1n</a>: nehéz lesz kideríteni, lehet, hogy sosem tudjuk meg, hogy igaz-e, vagy kamu.
https://suckit.blog.hu/2010/12/15/wtf_fbi_backdoor_az_openbsd_crypto_frameworkben/full_commentlist/1#c11893504
Válasz erre: WTF, FBI-backdoor az OpenBSD crypto frameworkben?!
2010-12-15T00:41:49+01:00
2010-12-15T00:41:49+01:00
P1ngW1n
http://blog.hu/user/209930
Meglehetősen kövér.. Mondjuk ha ez tényleg igaz, akkor ez elég nagy fricska lesz az open source-nak sztem -sajna-
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11612135
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-18T12:44:40+01:00
2010-11-18T12:44:40+01:00
Float
http://blog.hu/user/18031
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11611510" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11611510 );">@blackshepherd</a>: Hát naiv feltételezés volt, hogy hátha felkeltem az érdeklődésedet, de reméltem, hogy nem kell nagyz-hez hasonló postot írni, hogy hirtelen felindulásból megnézd azt is.<br /><br />
Amúgy<br /><a rel="nofollow" href="http://zgadzaj.com/benchmarking-node-js-testing-performance-against-apache-php/">zgadzaj.com/benchmarking-node-js-testing-performance-against-apache-php/</a>
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11611512
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-18T11:54:49+01:00
2010-11-18T11:54:49+01:00
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11611500" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11611500 );">@blackshepherd</a>: irónia :)
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11611510
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-18T11:54:35+01:00
2010-11-18T11:54:35+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11611172" class="reply_nick_18031" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11611172 );">@Float</a>: mérd ki, én is szívesen olvasgatok ilyeneket. :)
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11611500
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-18T11:53:51+01:00
2010-11-18T11:53:51+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11596751" class="reply_nick_85756" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11596751 );">@keeroy</a>: nem követem, nem használok olyat. Ez a java jittől minden gyorsabb lesz egyébként elég elterjedt tévhit, számtalanszor sikerült már cáfolni. :)
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11611172
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-18T11:25:04+01:00
2010-11-18T11:25:04+01:00
Float
http://blog.hu/user/18031
Kíváncsi lennék rá, hogy a node.js hogyan tejesítene ugyanezzel a felállással egy statikus router-t használva. Márcsak azért érdekel, mert napjainkban kezd a java széthullani az oracle kezei alatt.<br /><br />
A megállapítása egyébként ott hibádzik, hogy a statikus kiszolgálás _sosem_ volt, és nem is lesz erőssége a java-nak, még nio connectorral sem. Amiben jól teljesít, az a webapp szerver, és ott sem a teljesítményen van a hangsúly, hanem a RAD-szerű fejlesztésen.<br /><br />
(lovas voltam)
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11596751
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-16T21:35:33+01:00
2010-11-16T21:35:33+01:00
az apacsit' is gőzerővel portolják java-ra, mert a jittel gyorsabb lesz. nem hallottad? :)
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11557375
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-12T07:33:08+01:00
2010-11-12T07:33:08+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11548949" class="reply_nick_533290" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11548949 );">@freeoli</a>: Egy kijelentés valóságtartalmára próbáltam választ találni. A háromszor lassabb válasz -hacsak nem valami külső erőforrásra várakozásból jön össze- szinte garantálja a megoldást a kérdésedre: a grizzly alatt fog hamarabb elfogyni a szufla.
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11548949
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-11T10:07:32+01:00
2010-11-11T10:07:32+01:00
freeoli
http://blog.hu/user/533290
Ez a késleltetés még nem tragédia önmagában. Ami nagyon érdekes lenne, hogy a többi webszerver ezt hogyan teljesíti. <br /><br />
De ami az igazán érdekes lenne, hogy ugyanazon erőforrásig, hány konkurens kapcsolatot képes maximálisan kiszolgálni, hol omlik össze. <br /><br />
Valahogy egy picit nem érzem korrektnek a tesztet, mert az nginx a leggyorsabb webszerver, igen stabilan.
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11471100
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-02T22:04:15+01:00
2010-11-02T22:04:15+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11461729" class="reply_nick_529215" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11461729 );">@NagyZ egy patkány</a>: mindezt a személyes ismertség bűvköréből, vagy csak az alapos önismeret révén írod? :)
https://suckit.blog.hu/2010/08/03/holokausztoktatas/full_commentlist/1#c11461736
Válasz erre: Holokausztoktatás!
2010-11-02T01:13:50+01:00
2010-11-02T01:13:50+01:00
NagyZ egy patkány
http://blog.hu/user/529215
az igazi holokauszt még nem következett be, de már dolgozunk rajta
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11461729
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-11-02T01:08:20+01:00
2010-11-02T01:08:20+01:00
NagyZ egy patkány
http://blog.hu/user/529215
NagyZ egy nagypofájú okoskodó faszjankó szkriptkiddie. Semmihez sem ért lófaszt se, mégis mindenhol osztja a baromságait ez a zsidó féreg, mintha valami félistenség lenne.
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11440163
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-10-29T21:49:14+02:00
2010-10-29T21:49:14+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11438651" class="reply_nick_313256" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11438651 );">@Ööö</a>: józsit?
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11438651
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-10-29T19:11:49+02:00
2010-10-29T19:11:49+02:00
Ööö
http://blog.hu/user/313256
Egy Apache Józsit még hozzácsaphattál volna.
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11400993
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-10-26T09:40:33+02:00
2010-10-26T09:40:33+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11400583" class="reply_nick_154953" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11400583 );">@Koshinae</a>: jogos, köszönöm.
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11400583
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-10-26T08:46:03+02:00
2010-10-26T08:46:03+02:00
Koshinae
http://blog.hu/user/154953
"Megdöbbentő, a javában írt webszerver még mindig több, mint háromszor gyorsabb, mint a C-ben írt."<br /><br />
typo van, helyesen: LASSABB!
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11396303
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-10-25T17:49:18+02:00
2010-10-25T17:49:18+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl?fullcommentlist=1#c11376987" class="reply_nick_73009" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11376987 );">@m.ico</a>: én nem, de ismerősök szeretik az nginxet, webre és e-mailre is.
https://suckit.blog.hu/2010/10/22/a_javaisten_barmikor_lealazza_a_c_s_webszervered_grizzlyvel_pl/full_commentlist/1#c11376987
Válasz erre: A javaisten bármikor lealázza a C-s webszervered grizzlyvel, pl.
2010-10-23T02:18:58+02:00
2010-10-23T02:18:58+02:00
m.ico
http://blog.hu/user/73009
Majdnem írtam valamit a szezonról meg a fazonról, mert lemaradtam a "static file kiszolgalasban" részről.<br /><br />
Olyan is van, aki összekeveri a dolgokat a volt Java System WebServer-rel, viszont az se nem javában van írva, se nem Sun. :) De az télleg gyors, azért forszíroztam csak elé nginx proxyt, mert borzalmas a rewrite kezelés meg kb. az egész konfig. Viszont az nginx-nek meg a backend szerver kezelése nagyon fos, bár ahova kell ilyen statik frontend, ott van a környéken vmi tcp load balancer / haproxy / sun cluster / whatever, és akkor jut mögé is, használod ilyesmire?
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10709087
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-12T11:32:54+02:00
2010-08-12T11:32:54+02:00
k_chris
http://blog.hu/user/219424
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c10707516" class="reply_nick_244792" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10707516 );">@olvass</a>: egyetértek, ezért nem volt szimpi az elején az android de WM6.5-ről lassan kell valamire váltani... szifon kizárt, bár eljátszottam a gondolattal (4G), symbian, hát...., maradt az android amit ráadásul a HTC HD2-re csak felflashelek, már használható állapotban van, nem kell új telefont se vennem. De az tényleg eléggé idegesítő hogy minden program olyan koncepcióval készül rá hogy "úgyis folyamatosan megy a netkapcsolat" az nagyon zavaró, ennek ellenére én tiltok minden adatforgalmat, akkor van net ha rányomok hogy ok most update-eld magad (postafiók, időjárás. barátkönyv meg csirip kizárva).
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10707516
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-12T09:18:44+02:00
2010-08-12T09:18:44+02:00
xxyyzz
http://blog.hu/user/244792
Vulgármarketinges kifejezéssel élve: Nem te vagy a célközönség. :D<br /><br />
Hanem a kkv-k és mindenki más, akit a google magához akar láncolni a szolgálatatásaival.<br /><br />
Szerinted hány kkv-nak van exchange szervere? És hányan használnak gmailt, google docsot, stb?<br /><br />
Nagyvállalati környezetben meg amúgy sem értem, mit akar vki a saját telójával. A cég veszi neki. Ha jár neki. És akkor már olyat kap, ami a saját architektúrába is beillik.<br /><br />
Ja, hogy az "üzleti célú" telefonok nem olyan érintőképernyővel, kamerával, multimédiás képességekkel készülnek? Az kérem pediglen nem a google, hanem a készülékgyártók és velük szimbiózisban élő telcok sara.<br /><br />
Ne érts félre, nem vagyok sem google fan, sem androidbuzi. Nekem nem kell az állandó netkapcsolat telóra, meg a friendface szinkron. Épp ezért vagyok bajban, mert a korszerű készülékek mind ebben az őrületben kerülnek piacra. Újabb ótvaras fapadosra meg nem váltok a régi ótvaras fapadosról. :)<br />
Ettől függetlenül szerintem szezont kevertél a fazonnal.
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10705145
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-11T21:57:46+02:00
2010-08-11T21:57:46+02:00
nyelv-ész
http://blog.hu/user/41606
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c10704796" class="reply_nick_219424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10704796 );">@k_chris</a>: <a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c10695230" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10695230 );">@blackshepherd</a>: Én is elég nagy vállalatnál dolgozom vagy 2 ezer userrel, de nálunk mindenki céges géppel nyomul, és nincs olyan APN, amiről a publikus internetre csak úgy ki tudnál menni, authentikáció és tanúsítvány nélkül. Mindenhol proxy, tűzfal is van. <br /><br />
Aki meg távoli telephelyről nyomul, vagy otthon dolgozik, annak a fent agyondicsért Cisco VPN kliens van a gépén, ami nagyon helyesen(!) nem engedi a VPN kapcsolat mellett más portok nyitvatartását, tehát a szőnyeg alatt nem csusszanhat be semmi.<br /><br />
Ettől függetlenül az APN-ek közti automatikus váltás hiánya valóban gáz.
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10704796
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-11T21:27:59+02:00
2010-08-11T21:27:59+02:00
k_chris
http://blog.hu/user/219424
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c10695230" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10695230 );">@blackshepherd</a>: hát.. dolgoztam már magentánál dolgoztam már banknál de ilyet még sehol nem láttam, mindenhol volt az intraneten internetre néző GW... szóval azért ez nem egy általános felhasználási mód.. kételkedem abban is hogy ezt a WinMo tudná egyszerre..<br /><br />
mindenesetre: ha már nagyvállalati környezetről beszélünk oda Cisco való (biztos jó...) nem pedig "sima VPN" és a Cisco VPNhez természetesen saját kliens progi kell Win és Linux alá ami nem engedi hogy a sima netes forgalmad a normál elérésedre routeolódjon és csak az intranetre menő forgalom menjen a kliensprogramon keresztül, annyira alacsonyszintre beépül a kliensprogram. SZAR CISCO, ezt az alapdolgot nem tudták megoldani.... áhhhhh..
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10695230
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-10T22:03:27+02:00
2010-08-10T22:03:27+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c10685346" class="reply_nick_41606" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10685346 );">@nyelv-ész</a>: mi érdekes ebben a topológiában? VPN-ekről nem hallottál még? Ugyanúgy, ahogy adnak dróton a szolgáltatók ilyet (pld. MPLS, metro ethernet stb), adnak a levegőben is.<br />
Miért jó? Saját magad autentikálhatod a saját telefonjaidat, amelyek közvetlenül bejönnek a belső hálózatodba (általában azért egy tűzfalon keresztül). Ha a telefon tudja (az android nem), fent tud lenni a VPN-ben, és az interneten is külön VPN szoftver nélkül (és az intranet internet irányú fenyegetettsége nélkül, amit az internetre lógatott VPN GW okozna), a belső dolgokat a VPN-en, a többit kívül intézi, tudod távmenedzselni a készülékeket, policyt húzhatsz rá satöbbi.<br /><br />
Teljesen más világ, a buta androiddal elhiszem, hogy ez felfoghatatlan, de van ilyen is, sok cég fizet ezért a telkóknak.
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10685346
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-09T21:14:22+02:00
2010-08-09T21:14:22+02:00
nyelv-ész
http://blog.hu/user/41606
"...vállalati környezetben, ahol az internet, és a céges hálózat más APN-en jön..."<br /><br />
Na ez a durva, nem az Android. Esetleg lehet tudni az okát ennek a ...khm... érdekes topológiának?
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10677795
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-08T23:19:08+02:00
2010-08-08T23:19:08+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c10659180" class="reply_nick_14" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10659180 );">@fotofabrik</a>: igen, általában ez szokott lenni az érv, ha valaki elmondja a baját. De azért itt egy dollármilliárdos üzletről beszélünk, egy dollármilliárdos céggel a háta mögött (google). Rengetegen panaszkodnak emiatt, és vesznek más telefonokat, ami nem is baj, hiszen így mások is életben tudnak maradni. :)
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10659180
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-06T10:15:55+02:00
2010-08-06T10:15:55+02:00
fotofabrik
http://blog.hu/user/14
Szerintem be lehet segíteni a fejlesztésbe, nemde? :o
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10644310
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-04T18:39:41+02:00
2010-08-04T18:39:41+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan?fullcommentlist=1#c10636156" class="reply_nick_121443" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10636156 );">@harakiri576</a>: ebben igazad van, de akkor minek bele exchange támogatás? Azt nem tudom elfogadni, hogy 2010-re még csak idáig jutottak el, és ennyire látványosan leszarják ezt a szegmenst...<br />
Több cégvezetővel is beszéltem már, aki ilyenek miatt nem váltott winmo, nokia, blackberryről (és volt, aki az iphone-t kukázta volna).
https://suckit.blog.hu/2010/08/03/holokausztoktatas/full_commentlist/1#c10644229
Válasz erre: Holokausztoktatás!
2010-08-04T18:28:46+02:00
2010-08-04T18:28:46+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/08/03/holokausztoktatas?fullcommentlist=1#c10634869" class="reply_nick_23648" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10634869 );">@schnee - NOKIA dobozokat elfogadok!</a>: és egy ilyen után tagadják le, hogy ez nem üzlet. Tanítják, hogy lehet a kis fejekbe beletömni, hogy mehessen tovább a show.
https://suckit.blog.hu/2010/07/31/android_2_2_hasznalhatatlan/full_commentlist/1#c10636156
Válasz erre: Android 2.2: használhatatlan
2010-08-03T23:03:00+02:00
2010-08-03T23:03:00+02:00
harakiri576
http://blog.hu/user/121443
Azt mondanam, hogy valoszinuleg nem az enterprise piacot celoztak meg vele, ami realis gondolatnak tunik.
https://suckit.blog.hu/2010/08/03/holokausztoktatas/full_commentlist/1#c10634869
Válasz erre: Holokausztoktatás!
2010-08-03T21:01:45+02:00
2010-08-03T21:01:45+02:00
schnee
http://blog.hu/user/23648
nagy üzlet a holo biznisz sajna....
https://suckit.blog.hu/2010/03/15/a_fajlokat_tomoritsuk_vagy_a_fajlrendszert/full_commentlist/1#c9934454
Válasz erre: A fájlokat tömörítsük, vagy a fájlrendszert?
2010-05-24T21:33:05+02:00
2010-05-24T21:33:05+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/03/15/a_fajlokat_tomoritsuk_vagy_a_fajlrendszert?fullcommentlist=1#c9921455" class="reply_nick_135871" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9921455 );">@hulyeinformatikus</a>: Ja, hogy ez érdekel. find . -type f -atime +30d | xargs gzip<br />
Például így.<br />
De mintha az újabb MDA-ja már érkezéskor is tudná tömöríteni.
https://suckit.blog.hu/2010/03/15/a_fajlokat_tomoritsuk_vagy_a_fajlrendszert/full_commentlist/1#c9921455
Válasz erre: A fájlokat tömörítsük, vagy a fájlrendszert?
2010-05-22T23:58:26+02:00
2010-05-22T23:58:26+02:00
hulyeinformatikus
http://blog.hu/user/135871
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/03/15/a_fajlokat_tomoritsuk_vagy_a_fajlrendszert?fullcommentlist=1#c9920641" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9920641 );">@blackshepherd</a>: Köszi, tehát olvasni tudja.<br />
Hogy kerül tömörítésre a tartalom egy aktív mailbox-nál?
https://suckit.blog.hu/2010/03/15/a_fajlokat_tomoritsuk_vagy_a_fajlrendszert/full_commentlist/1#c9920641
Válasz erre: A fájlokat tömörítsük, vagy a fájlrendszert?
2010-05-22T22:07:18+02:00
2010-05-22T22:07:18+02:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/03/15/a_fajlokat_tomoritsuk_vagy_a_fajlrendszert?fullcommentlist=1#c9904413" class="reply_nick_135871" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9904413 );">@hulyeinformatikus</a>: <a rel="nofollow" href="http://wiki.dovecot.org/Plugins/Zlib">wiki.dovecot.org/Plugins/Zlib</a>
https://suckit.blog.hu/2010/03/15/a_fajlokat_tomoritsuk_vagy_a_fajlrendszert/full_commentlist/1#c9904413
Válasz erre: A fájlokat tömörítsük, vagy a fájlrendszert?
2010-05-21T08:48:31+02:00
2010-05-21T08:48:31+02:00
hulyeinformatikus
http://blog.hu/user/135871
Köszi az írást.<br /><br />
"képes felismerni, hogy azok tömörítettek (gzip, bzip2),"<br /><br />
Hogy kerülnek tömörítésre a maildir/mailbox-ok?
https://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok/full_commentlist/1#c8822491
Válasz erre: bra szerint hamarosan irigykedni fogok
2010-02-23T18:52:06+01:00
2010-02-23T18:52:06+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok?fullcommentlist=1#c8820024" class="reply_nick_201322" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8820024 );">@Hunger</a>: ez komoly? Van neki zsiráfos is?
https://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok/full_commentlist/1#c8820024
Válasz erre: bra szerint hamarosan irigykedni fogok
2010-02-23T16:03:07+01:00
2010-02-23T16:03:07+01:00
Hunger
http://blog.hu/user/201322
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok?fullcommentlist=1#c8777058" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8777058 );">@blackshepherd</a>: A szabadszoftveres ftp csak álca a kemény állatpornóhoz
https://suckit.blog.hu/2009/10/12/linux_mysql_milyen_fajlrendszeren/full_commentlist/1#c8812603
Válasz erre: Linux+MySQL: milyen fájlrendszeren?
2010-02-23T01:01:34+01:00
2010-02-23T01:01:34+01:00
TF112
http://blog.hu/user/240559
<a href="http://suckit.blog.hu/2009/10/12/linux_mysql_milyen_fajlrendszeren?fullcommentlist=1#c8061661" class="reply_nick_40437" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8061661 );">@v.l</a>: mi az a barrier?
https://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok/full_commentlist/1#c8808648
Válasz erre: bra szerint hamarosan irigykedni fogok
2010-02-22T18:51:01+01:00
2010-02-22T18:51:01+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok?fullcommentlist=1#c8799234" class="reply_nick_28424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8799234 );">@Bambano</a>: Úgy tűnik. Több infót nem ad, gondolom ide is csak azért jutott a képekből, mert korábban írtam róla.
https://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok/full_commentlist/1#c8799234
Válasz erre: bra szerint hamarosan irigykedni fogok
2010-02-22T00:17:26+01:00
2010-02-22T00:17:26+01:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
hozzávágtak bra-hoz egy ekkora lomot? szép...
https://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok/full_commentlist/1#c8777058
Válasz erre: bra szerint hamarosan irigykedni fogok
2010-02-19T18:49:00+01:00
2010-02-19T18:49:00+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok?fullcommentlist=1#c8774015" class="reply_nick_201322" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8774015 );">@Hunger</a>: nem tudom, megkérdezem. Ő nem szabad szoftverekben utazik?
https://suckit.blog.hu/2010/02/17/bra_szerint_hamarosan_irigykedni_fogok/full_commentlist/1#c8774015
Válasz erre: bra szerint hamarosan irigykedni fogok
2010-02-19T15:13:06+01:00
2010-02-19T15:13:06+01:00
Hunger
http://blog.hu/user/201322
bra már megint új animal pr0n warez ftp-t rak össze?
https://suckit.blog.hu/2009/10/14/mysql_linuxon_opensolarison_es_freebsd_n/full_commentlist/1#c8736602
Válasz erre: MySQL Linuxon, OpenSolarison és FreeBSD-n
2010-02-16T23:45:52+01:00
2010-02-16T23:45:52+01:00
noge
http://blog.hu/user/187542
melyik linux/mysql pároson futott a teszt? én azt tapasztaltam, h van különbség pl. az ubuntus és a centos verziók között is.
https://suckit.blog.hu/2010/02/10/zfs_needz_cpu_powah/full_commentlist/1#c8711821
Válasz erre: ZFS needs lotsa CPU powah
2010-02-15T11:55:12+01:00
2010-02-15T11:55:12+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/02/10/zfs_needz_cpu_powah?fullcommentlist=1#c8701911" class="reply_nick_403149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8701911 );">@turul64</a>: default beállítások, azaz csak checksum van
https://suckit.blog.hu/2010/02/10/zfs_needz_cpu_powah/full_commentlist/1#c8701911
Válasz erre: ZFS needs lotsa CPU powah
2010-02-14T13:12:45+01:00
2010-02-14T13:12:45+01:00
turul64
http://blog.hu/user/403149
Tomorites, checksum szamolgatas, titkosites kikakcsolasa csokneti a CPU hasznalatot.
https://suckit.blog.hu/2010/02/03/mikro_s_0ft/full_commentlist/1#c8662864
Válasz erre: MIKRO S 0Ft
2010-02-10T23:28:41+01:00
2010-02-10T23:28:41+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/02/03/mikro_s_0ft?fullcommentlist=1#c8661689" class="reply_nick_305181" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8661689 );">@gbor</a>: Na jó, egy picit.<br />
De a MikroS900ft-nak semmi értelme nincs. :)
https://suckit.blog.hu/2010/02/03/mikro_s_0ft/full_commentlist/1#c8661689
Válasz erre: MIKRO S 0Ft
2010-02-10T22:01:29+01:00
2010-02-10T22:01:29+01:00
gbor
http://blog.hu/user/305181
én ezt a reklámot mintha 900 Ft-al láttam volna kiírva, nem GIMP-elt kép?
https://suckit.blog.hu/2010/02/03/mikro_s_0ft/full_commentlist/1#c8628391
Válasz erre: MIKRO S 0Ft
2010-02-08T14:51:31+01:00
2010-02-08T14:51:31+01:00
Trevize
http://blog.hu/user/128447
<a rel="nofollow" href="http://www.hwsw.hu/hirek/43914/pannon-hivas-mobiltelefon-dijcsomag-tarifacsomag.html">www.hwsw.hu/hirek/43914/pannon-hivas-mobiltelefon-dijcsomag-tarifacsomag.html</a>
https://suckit.blog.hu/2010/01/28/powerfull_ultraspark_systemz_f0r_ch3ap/full_commentlist/1#c8577190
Válasz erre: Powerfull UltraSPARK systemz f0r ch3ap
2010-02-04T10:13:59+01:00
2010-02-04T10:13:59+01:00
Hunger
http://blog.hu/user/201322
@blackshepherd :)
https://suckit.blog.hu/2010/01/28/powerfull_ultraspark_systemz_f0r_ch3ap/full_commentlist/1#c8572252
Válasz erre: Powerfull UltraSPARK systemz f0r ch3ap
2010-02-03T20:13:18+01:00
2010-02-03T20:13:18+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/28/powerfull_ultraspark_systemz_f0r_ch3ap?fullcommentlist=1#c8562990" class="reply_nick_122976" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8562990 );">@-jul-</a>: Kb. egy nap alatt javították, gondolom ennyi idő kellett, míg beletanult valaki az mspaint.exe-be a megfelelő szinten. Az előző ember már Orakle Unbreacable Linuxszal fejti a követ.
https://suckit.blog.hu/2010/01/28/powerfull_ultraspark_systemz_f0r_ch3ap/full_commentlist/1#c8562990
Válasz erre: Powerfull UltraSPARK systemz f0r ch3ap
2010-02-03T10:31:50+01:00
2010-02-03T10:31:50+01:00
-jul-
http://blog.hu/user/122976
Attól tartok, hogy a kezdő grafikusnak letörték a kezét, és a lábával kellett kicserélnie a betűt. Majd ment a kőfejtőbe.
https://suckit.blog.hu/2009/08/31/hagyo_miklos_felelosen_jar_el/full_commentlist/1#c8531322
Válasz erre: Hagyó Miklós felelősen jár el
2010-01-31T21:49:38+01:00
2010-01-31T21:49:38+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2009/08/31/hagyo_miklos_felelosen_jar_el?fullcommentlist=1#c8530297" class="reply_nick_328221" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8530297 );">@Vitriolos</a>: Remélném, hogy ők is a buszon voltak, de akkor azt sajnálnám, hogy csak ennyire tört össze. :)
https://suckit.blog.hu/2009/08/31/hagyo_miklos_felelosen_jar_el/full_commentlist/1#c8530297
Válasz erre: Hagyó Miklós felelősen jár el
2010-01-31T20:38:33+01:00
2010-01-31T20:38:33+01:00
Vitriolos (törölt)
http://blog.hu/user/328221
Hehe!Oszt hová tűnt Hagyó mellől a csapat többi "játékosa"? TÓthfalusi, Demszky, Ikvai-Szabó?
https://suckit.blog.hu/2010/01/28/powerfull_ultraspark_systemz_f0r_ch3ap/full_commentlist/1#c8491017
Válasz erre: Powerfull UltraSPARK systemz f0r ch3ap
2010-01-28T13:21:29+01:00
2010-01-28T13:21:29+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/28/powerfull_ultraspark_systemz_f0r_ch3ap?fullcommentlist=1#c8490956" class="reply_nick_201322" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8490956 );">@Hunger</a>: Lehet, hogy átnevezik?
https://suckit.blog.hu/2010/01/28/powerfull_ultraspark_systemz_f0r_ch3ap/full_commentlist/1#c8490956
Válasz erre: Powerfull UltraSPARK systemz f0r ch3ap
2010-01-28T13:17:55+01:00
2010-01-28T13:17:55+01:00
Hunger
http://blog.hu/user/201322
LOL
https://suckit.blog.hu/2010/01/21/ubuntu_in_action/full_commentlist/1#c8441096
Válasz erre: Ubuntu in action
2010-01-25T11:47:27+01:00
2010-01-25T11:47:27+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/21/ubuntu_in_action?fullcommentlist=1#c8436054" class="reply_nick_313256" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8436054 );">@Ööö</a>: Miazhogy! Bár szarik a beállításaimra, és hiába némítom le, suspend-resume után megint ordít. És a vpnc-DNS-sel is probléma van, bár ezzel kapcsolatban nyugodt vagyok, mert van egy pár éve nyitott hibajegy, így biztosan foglalkoznak vele. :)
https://suckit.blog.hu/2010/01/21/ubuntu_in_action/full_commentlist/1#c8436054
Válasz erre: Ubuntu in action
2010-01-24T21:25:21+01:00
2010-01-24T21:25:21+01:00
Ööö
http://blog.hu/user/313256
A hang még működött, nem?
https://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg/full_commentlist/1#c8400076
Válasz erre: Python regexp sebesség
2010-01-21T18:38:22+01:00
2010-01-21T18:38:22+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg?fullcommentlist=1#c8392691" class="reply_nick_128447" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8392691 );">@Trevize</a>: tömörítve vannak a logok, nem a diszkio volt szűk, hanem a python sebessége (CPU limites)
https://suckit.blog.hu/2010/01/19/cover_me_1/full_commentlist/1#c8400058
Válasz erre: Cover me
2010-01-21T18:37:05+01:00
2010-01-21T18:37:05+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/19/cover_me_1?fullcommentlist=1#c8392608" class="reply_nick_128447" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8392608 );">@Trevize</a>: <a rel="nofollow" href="http://armorgames.com/play/4264/colony">armorgames.com/play/4264/colony</a>
https://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg/full_commentlist/1#c8392691
Válasz erre: Python regexp sebesség
2010-01-21T10:45:29+01:00
2010-01-21T10:45:29+01:00
Trevize
http://blog.hu/user/128447
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg?fullcommentlist=1#c8362347" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8362347 );">@blackshepherd</a>: Na és a gzippelés-téma? Azzal szerintem jelentősen csökkenthető az I/O érintettség.
https://suckit.blog.hu/2010/01/19/cover_me_1/full_commentlist/1#c8392608
Válasz erre: Cover me
2010-01-21T10:40:51+01:00
2010-01-21T10:40:51+01:00
Trevize
http://blog.hu/user/128447
LOL :)<br /><br />
BTW, ez milyen game? Vagy csak a képet találtad valahol?
https://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg/full_commentlist/1#c8387049
Válasz erre: Python regexp sebesség
2010-01-20T20:41:58+01:00
2010-01-20T20:41:58+01:00
bagoj ur
http://blog.hu/user/156320
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg?fullcommentlist=1#c8362347" class="reply_nick_221069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8362347 );">@blackshepherd</a>: pedig épp akartam ajánlani, hogy izzítsd rá a perl-t. :)
https://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg/full_commentlist/1#c8362347
Válasz erre: Python regexp sebesség
2010-01-19T09:58:50+01:00
2010-01-19T09:58:50+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
Van pythonban is: <a rel="nofollow" href="http://docs.python.org/library/re.html">docs.python.org/library/re.html</a> (re.compile)<br />
Gondolkoztam rajta, hogy el kellene végezni ugyanezt perllel is, de aztán a lustaság győzött... :)
https://suckit.blog.hu/2010/01/17/python_regexp_sebesseg/full_commentlist/1#c8351912
Válasz erre: Python regexp sebesség
2010-01-18T13:48:28+01:00
2010-01-18T13:48:28+01:00
Trevize
http://blog.hu/user/128447
Szuper: jó kis fejlesztéssel kapcsolatos Post! :)<br /><br />
Hasonló feladattal (kt napi syslogot kaptam, abból kellett az összes fajta üzenetre regexpet gyártani. Begzippeltem a két fájlt (azt hiszem kb 1 GB volt darabja), és a szkript a "gunzip -c" outputját dolgozta fel.) én is küzdöttem, akkoriban Perl+precompiled regexp volt a nyerő, bár benchmarkot nem végeztem. Pythonban is van precompiled regexp?
https://suckit.blog.hu/2009/10/14/van_e_a_google_nek_szerverparkja_magyarorszagon/full_commentlist/1#c8257342
Válasz erre: Van-e a Google-nek szerverparkja Magyarországon?
2010-01-10T17:19:26+01:00
2010-01-10T17:19:26+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2009/10/14/van_e_a_google_nek_szerverparkja_magyarorszagon?fullcommentlist=1#c8255847" class="reply_nick_47865" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8255847 );">@Kiberiáda</a>: Ez természetes, hiszen ez is egy szolgáltatás, ami a Google-nek pénzbe kerül.
https://suckit.blog.hu/2009/10/14/van_e_a_google_nek_szerverparkja_magyarorszagon/full_commentlist/1#c8255847
Válasz erre: Van-e a Google-nek szerverparkja Magyarországon?
2010-01-10T14:32:09+01:00
2010-01-10T14:32:09+01:00
Kiberiáda
http://blog.hu/user/47865
Van Magyarországon google szerverpark, de nem minden szolgáltató fér hozzá a google szolgáltatásokhoz közvetlenül - a legrövidebb úton keresztül - Magyarországon. <br /><br />
Amúgy szerintem a google szerverparkhoz a közvetlen kapcsolódást szinte biztos, hogy szerződések szabályozzák. (feltételezés)<br /><br />
Többféle módszerrel lehet elérni a forgalom irányának a befolyásolását. (Pl. routing, DNS) <br /><br />
De a megoldásokat nem szabad statikusnak tekinteni, mivel a Google is változik és a szolgáltatók is változnak.
https://suckit.blog.hu/2009/10/14/van_e_a_google_nek_szerverparkja_magyarorszagon/full_commentlist/1#c8252622
Válasz erre: Van-e a Google-nek szerverparkja Magyarországon?
2010-01-10T00:14:22+01:00
2010-01-10T00:14:22+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2009/10/14/van_e_a_google_nek_szerverparkja_magyarorszagon?fullcommentlist=1#c8252250" class="reply_nick_113016" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8252250 );">@kino</a>: Tudom, éppen ezért szeretném nagyon megtudni, hogy vkaci mire alapozza a picit nagyképű kijelentését.
https://suckit.blog.hu/2009/10/14/van_e_a_google_nek_szerverparkja_magyarorszagon/full_commentlist/1#c8252250
Válasz erre: Van-e a Google-nek szerverparkja Magyarországon?
2010-01-09T23:19:54+01:00
2010-01-09T23:19:54+01:00
kino
http://blog.hu/user/113016
van a dataplexben google szektor.
https://suckit.blog.hu/2010/01/05/journaling_soft_updates/full_commentlist/1#c8209572
Válasz erre: Journaling soft updates
2010-01-06T13:14:37+01:00
2010-01-06T13:14:37+01:00
blackshepherd
http://blog.hu/user/221069
<a href="http://suckit.blog.hu/2010/01/05/journaling_soft_updates?fullcommentlist=1#c8204190" class="reply_nick_79010" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8204190 );">@lolcode</a>: ebben az fsck elhagyása lehet hasznos, az tényleg elég kellemetlen nagy volume-oknál...